فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری ۸۹ نفر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۰:۰۵
کد خبر: ۸۵۷۳۹۳
دستگیری ۸۹ نفر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۸۹ نمعتاد متجاهر، قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در قزوین خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی مرحله ای دیگر از طرح جمع آوری معتادان پر خطر و متجاهر در شهر قزوین در قالب چند تیم مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی روز گذشته به اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا تعداد ۲۴ نفر معتاد متجاهر، ۳۸ نفر نگهدارنده، ۱۸ نفر توزیع کننده و خرده فروش و تعداد ۹ نفر قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: معتادان متجاهر که با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی چهره استان جمع آوری و دستگیر شدند در اجرای ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در پاکسازی نقاط آلوده، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از دو هزار قوطی انواع مشتقات روغنی خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص در شهرستان البرز خبر داد.

سرهنگ حاجیان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تشدید اقدامات مراقبتی لازم در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از کلیه امکانات در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان "البرز" قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تلاش و اقدام هوشمندانه مأموران یک دستگاه کامیونت "ایسوزو" شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار و ۸۹۲ قوطی انواع مشتقات روغنی خارجی قاچاق مورد استفاده در رنگ آمیزی اتومبیل کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ حاجیان در پایان تصریح کرد: از آنجایی که قاچاق باعث ایجاد اختلال در امنیت نظام اقتصادی کشور می‌شود نیروی انتظامی همچنان از تمام قابلیت‌های خود برای مبارزه با این پدیده استفاده ودر این راه از همکاری مردم نیز استقبال خواهد کرد.

 

نظر شما