به میزبانی خراسان رضوی؛

تیم پرس سینه استان کردستان مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۹:۱۵
کد خبر: ۸۵۷۴۲۸
تیم پرس سینه استان کردستان مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد
تیم پرس سینه کردستان در رقابت های قهرمانی رده های مختلف باشگاه های کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد موفق شد با کسب هفت نشان رنگارنگ مقام سوم تیمی رده سنی جوانان را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های پرس سینه با لوازم قهرمانی رده های مختلف به مدت چهار روز به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

بر این اساس، 160 ورزشکار به نمایندگی از 16 استان سراسر کشور در این رقابت ها حضور پیدا کردند و در اوزان مختلف رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان رشته پرس سینه با لوازم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با 12 نماینده با سرپرستی و مربیگری فرید قهرمانی در این رقابت ها شرکت کرد و توانست با کسب پنج نشان طلا، یک نقره و یک مدال برنز مقام سوم تیمی رده سنی جوانان را بدست آورد.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان ابوالفضل عرب، مصطفی حجتی، عادل منوچهری و حسین وحدتی با کسب مقام اول صاحب گردن آویز طلا شدند و مسعود صالحی دوم شد و نشان نقره گرفت.

در رده سنی پیشکسوتان بهاءالدین عزیزی مقام نخست را کسب کرد و مدال طلا را به گردن آویخت و حسن وفا دوست جایگاه سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.

در نتایج تیمی کردستان با کسب چهار نشان طلا و یک مدال نقره در رده سنی جوانان سکوی سوم را تصاحب کرد.

گفتنی است، رقابت های پرس سینه با لوازم قهرمانی رده های مختلف کشور طی روزهای 18 لغایت 21 خردادماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

 

نظر شما