ناصر گرزین،عضو شورای شهر گرگان :

مسابقات ورزشی جام رمضان برای نخستین بار در برخی محلات گرگان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۷:۵۰:۳۲
کد خبر: ۸۵۷۷۸۷
مسابقات ورزشی جام رمضان برای نخستین بار در برخی محلات گرگان برگزار شد
ناصر گرزین گفت: در برخی محلات گرگان برای اولین بار در جام رمضان امسال مسابقات ورزشی اجرا شد که شاهد توسعه مسابقات ورزشی در کنار موضوعات فرهنگی بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان در گرگان،اظهار کرد: امسال در کنار برنامه های ورزشی، موضوعات فرهنگی هم مورد  توجه قرار گرفت و قبل از ماه مبارک رمضان این برنامه ها پیش بینی شده بود که همچنین بعد از اتمام مسابقات ارزیابی از نحوه برگزاری این مسابقات نیز صورت پذیرفت.

گرزین گفت: در برخی محلات گرگان برای اولین بار مسابقات ورزشی اجرا شد و شاهد توسعه مسابقات ورزشی در کنار موضوعات فرهنگی بودیم.

وی تصریح کرد: مسابقات بخش بانوان در سال های گذشته در 6 رشته برگزار میشد که امسال به 22 رشته افزایش یافته بود و برای نخستین بار شاهد برگزاری مسابقات مچ اندازی بانوان بودیم.

وی همجنین گفت: مسابقات قویترین مردان نیز برای نخستین بار برگزار شده بود که با استقبال پرشور مردم مواجه بود.

گرزین ضمن بیان اینکه افتخار ما خدمت به شهروندان است، خاطر نشان کرد: شورای شهر و شهرداری، برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد و امیدواریم بتوانیم شهر را در ابعاد مختلف و در شان شهروندان گرگانی بسازیم.

 

در ادامه محمد حمیدی فرماندار گرگان اظهار کرد: برگزاری آیین های مختلف به بهانه های متفاوت نشان دهنده خوش فکری مسئولین مربوطه است.

وی تصریح کرد: شهر گرگان اولین رتبه را در برگزاری مراسم شاد در کل کشور دارد زیرا مردم گرگان مستحق برگزاری این چنین مراسماتی هستند.

حمیدی پیشنهاد کرد یک مکان ثابت برای برگزاری مراسمات شاد در پایان هر هفته در روزهای تابستان در شهر گرگان در نظر گرفته شود و بیان داشت: افراد علاقه مند زیادی هستند که این مراسمات را برگزار نمایند و لازم نیست صرفا شهرداری متولی برگزاری باشد و این برنامه ها میتواند به عنوان یک پایلوت برای دیگر شهرها قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه آسیب های اجتماعی با 3 اقدام مهم کاهش پیدا میکند، تصریح کرد: اشتغال، برگزاری مراسمات شاد و ورزش از جمله این اقدامات است.

فرماندار گرگان اضافه کرد: اگر چه ایجاد اشتغال، تلاش و همت بالایی را میطلبد اما توسعه این قبیل مراسمات میتواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز