معاون استاندار مرکزی و فرماندار ویژه ساوه؛

اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در بازسازی ورزشگاه شهید چمران قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۳:۵۱
کد خبر: ۸۵۸۲۰۵
اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در بازسازی ورزشگاه شهید چمران  قابل تقدیر است
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ویژه ساوه گفت: کارگاه ترمیم و بازسازی مجموعه ورزشی شهید چمران به عنوان میزبان مسابقات از هفته آینده تجهیز و عملیات ایجاد زیرساخت ها آغاز می شود.

به گزارش برنا از اراک ، علی میرزایی اظهار داشت: اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی که با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی قابل تقدیر است.

وی گفت: برای اینکه تیم خوشه طلایی به عنوان نماینده مردم شهرستان ساوه و استان مرکزی در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور با انگیزه مضاعف حضور یابد، مجموعه مدیریت استان و شهرستان نسبت به رفع ایرادهای کلی، فنی و ساختاری مجموعه ورزشی شهید چمران با دغدغه مندی خاص پیگیر هستند و ترمیم و بازسازی این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ساوه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برای تأمین زیرساخت‌ها و ترمیم و بازسازی ورزشگاه با وجود اینکه منابع مالی در اختیار نداشت اما توانست با بهره گیری از منابعی دیگر و انتخاب یک پیمانکار خبره و مورد تأیید سازمان لیگ که سابقه فعالیت‌های مؤثر در حوزه ساخت ابنیه و تأسیسات ورزشی دارد، به صورت جدی پیگیر آماده سازی مجموعه شهید چمران تا پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول و برگزاری مسابقات نماینده ساوه باشد.

وی اظهار داشت: برآوردهای مالی و دسته بندی معایب و مشکلات ورزشگاه شهید چمران به عمل آمده و از هفته آینده فعالیت‌های مربوط به تجهیز کارگاه انجام خواهد شد و این موارد در گزارش مدیرکل ورزش و جوانان، منعکس شد.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه ادام: داد: قرار است بهترین نوع چمن در مجموعه شهید چمران کشت و در ترمیم و بازسازی سکوهای ویژه تماشاگران، جایگاه خبرنگاران، بخش وی. آی. پی، روشنایی و رختکن تیم‌ها نیز از بهترین کیفیت استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز