صنایع فعال لبنی کرمانشاه تسهیلات کلان دریافت می کنند

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۷:۱۴
کد خبر: ۸۵۸۲۵۰
صنایع فعال لبنی کرمانشاه تسهیلات کلان دریافت می کنند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت: تسهیلاتی در اختیار تمام واحدهای لبنی حتی اگر در شهرک‌های صنعتی مستقر نباشند قرار خواهد گرفت و تنها در اختیار متقاضیان تسهیلات سرمایه‌ای قرار می‌گیرد و سود آن ۹ درصد است.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: 15 میلیارد ریال تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای واحدهای فعال لبنی استان در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: این تسهیلات در اختیار تمام واحدهای لبنی حتی اگر در شهرک‌های صنعتی مستقر نباشند قرار خواهد گرفت و تنها در اختیار متقاضیان تسهیلات سرمایه‌ای قرار می‌گیرد و سود آن ۹ درصد است. امیدواریم با اعلام درخواست از سوی واحدهای لبنی استان بتوانیم هرچه سریع‌تر این تسهیلات را جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان از برگزاری ۱۲ تور صنعتی برای متقاضیان در سال جاری خبر داد و گفت: بنا داریم این تورها را در زمینه‌های مختلف برای مدیران واحدهای صنعتی، صاحبان ایده، نخبگان و … برگزار کنیم.

او گفت: این تورها در زمینه بازدید از واحدهای صنعتی موفق داخل و خارج استان، حضور در نمایشگاه‌های مختلف و … است، در سال گذشته نیز ۱۲ تور صنعتی با مشارکت ۲۰۰ نفر در استان برگزار شده است. همچنین گفتنی است در کرمانشاه حدود ۳۰ واحد صنعتی لبنی داریم که تعدادی از آنها فعال نیستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز