اهدای عضو بانوی تبریزی به ۶ بیمار نیازمند زندگی

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۲:۲۴
کد خبر: ۸۵۸۲۶۹
اهدای عضو بانوی تبریزی به ۶ بیمار نیازمند زندگی
اهدای عضو «نینا خاله اوغلی صمیمی»، بانوی 63 ساله تبریزی که به مرگ مغزی دچار شده بود، به 6 بیمار نیازمند حیات دوباره بخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رامین ذریعه، فرزند خانم خاله اوغلی صمیمی، گفت: هم اکنون مادرم در اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) به سر می‌برد تا کلیه‌ها، کبد و قلب وی برای پیوند به بیماران نیازمند آماده شود.

ذریعه با اشاره به اینکه مادرش از چهار روز قبل به دلیل فشار خون بالا دچار مرگ مغزی و در بیمارستان ولیعصر تبریز بستری شده بود، افزود: از روز گذشته و با اعلام رضایت بنده و پدرم جهت اهدای عضو، مادرم به بیمارستان امام رضا (ع) که اعمال جراحی مربوط به پیوند در آن انجام می‌شود، منتقل شده است.

وی با ابراز خرسندی از تصمیم خانواده برای اهدای عضو مادر، یادآوری کرد: به دلیل اینکه مادرمان به طور ناگهانی با بالا رفتن فشار خون دچار مرگ مغزی شده بود، در ابتدا تصمیمی برای این اقدام نداشتیم، اما پس از محرز شدن وضعیت درمانی به این عمل نیکوکارانه رضایت دادیم و از این کار خود بسیار خوشحالیم که مرگ مادرمان به چند نفر از بیماران نیازمند زندگی دوباره می بخشد.

ذریعه اعلام کرد: مراسم ترحیم مادرم فردا / ‌یکشنبه / ‌‬ در تالار هتل بین المللی تبریز واقع در آبرسان از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه