قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات موتور کراس کشور

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۰:۰۹
کد خبر: ۸۵۸۲۷۵
قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات موتور کراس کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: مسابقات چندجانبه قهرمانی موتور کراس شرق کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا ترشیزیان اظهار کرد: مسابقات موتورکراس چندجانبه منطقه ای شرق کشور که با حضور موتورکراسان شرق کشور در پیست موتور کراس درود برگزار شد.

وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای این پیست، اضافه کرد: علی‌رغم قول‌هایی که مسئولان برای رفع مشکلات این پیست داده‌اند؛ همچنان کمبودها و نقص‌هایی از جمله نداشتن جایگاه تماشاگران، نداشتن فنس اطراف پیست را هنوز شاهد هستیم، امیدواریم با همت مسئولان این مشکلات به زودی رفع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور بیان کرد: محمد حسن رنجبر از خراسان جنوبی، حجت حسینی از خراسان رضوی، اکبر بروشکی از خراسان رضوی، حسن برزو زاده از خراسان رضوی و علیرضا سهیلی در کلاس پیشکسوتان توانستند در این دوره مقام کسب کنند. 

ترشیزیان بیان کرد: در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان علی برزو زاده، محمد خانی و پوریا نجوی از خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار کرد: محسن نادری از کرمان، جواد بیدی از خراسان رضوی، محسن خدبور از خراسان جنوبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را در کلاس ۲۵۰ جوانان از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: علیرضا احمدی، دانیال صادقی، محمد جواد میرزائی و آرمان غلامی در کلاس ۸۵ به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز