استاندار قزوین:

اشراف به قانون مهمترین ابزار اجرایی فرمانداران در انتخابات است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۵:۱۷
کد خبر: ۸۵۸۳۲۵
اشراف به قانون مهمترین ابزار اجرایی فرمانداران در انتخابات است
استاندار قزوین اشراف به قانون را مهمترین ابزار اجرایی کار فرمانداران در انتخابات دانست و گفت: فرمانداران اگر در جلسات هیات های اجرایی به این موضوع آگاه نباشند رشته کار از دستشان در می رود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین  در نشست ستاد انتخابات و مدیران استانی که با حضور معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در استانداری برگزار شد، افزود: همه مسئولیت‌های ما یک آزمون محسوب می‌شود و انتخابات برای ما مجریان به عنوان مهمترین امتحان زندگی است که اگر کوچک‌ترین خطایی در آن به وقوع بپیوندد با هیچ راهی جبران نخواهد شد.

وی ادامه داد: مجریان انتخابات از همین امروز باید تمامی حرکات، نشست‌ها و رفت و آمدهایشان حساب شده باشد و تمامی مراودات و حضور در مراسم و میهمانی هایشان کنترل شده صورت پذیرد تا خدای ناکرده حرکت سئوال برانگیزی در طول برگزاری انتخابات نداشته باشند.

استاندار قزوین مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای را دغدغه همه مسئولان دانست و اظهار داشت: کارها و وظایف درست ما به همراه امانتداری شرط مهم برای شهروندان محسوب می‌شود و اگر آنان باور به انجام این کار کنند آن وقت شاهد حضور گسترده آنان در صحنه انتخابات خواهیم بود.

زاهدی، جامعه را مظهر وحدت ملی برشمرد و تاکید کرد: ما هیچ گاه نباید فشارهای سیاسی و اقتصادی را وارد انتخابات کنیم و مردم نیز باید بدانند انتخابات تنها برای حفظ نظام و اداره صحیح کشور است و در درجه نخست نیز خود ما به عنوان مسئولان سهم قابل توجهی در آن داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز