معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان:

تولید ۱۸۹ تخته فرش، جاجیم، تابلو فرش وگلیم توسط مدد جویان

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۹:۲۵
کد خبر: ۸۵۸۳۳۰
تولید ۱۸۹ تخته فرش، جاجیم، تابلو فرش وگلیم توسط مدد جویان
" امین اله کردعلیوند " از تولید 189 تخته فرش، جاجیم، تابلو فرش وگلیم توسط مدد جویان تحت پوشش این نهاد به متراژ 300 متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  کردعلیونددر جمع خبرنگاران   با اشاره به اجرای طرح های مشاغل خانگی ،اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار در کنار دریافت خدمات حمایتی و کمک معیشت از تسهیلات آسان و قرض الحسنه بهره مند می شوند.

او به آموزش فنی وتخصصی به مددجویان مستعد اشاره کرد وافزود: شناسایی و خدمات مشاوره شغلی وآموزش های تخصصی این نهاد به صورت رایگان به مددجویان ارائه می شود.

کردعلیوندضمن اشاره  به خرید تضمینی صنایع دستی تولیدی مددجویان ،تصریح کرد: بر اساس تصمیم معاون اشتغال و خودکفایی این نهاد محصولات بافته شده توسط شرکت صنعت آفرینان امداد در مرکز به نرخ کارشناسی خرید و به بازار فروش عرضه می شود.

او با اشاره به تولید 189 تخته فرش، گلیم، جاجیم وتابلو فرش توسط 30 نفر از مجریان طرح خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار گفت: این محصولات به متراژ 300 متر مربع و ارزش 650 میلیون تومان است.

کردعلیوند بیان کرد: با حمایت کمیته امداد 300 طرح خوداشتغالی در زمینه فرش بافی، گلیم، تابلو فرش با دریافت تسهیلات ارزان قیمت فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز