تنها هدف ما برگزاری مجمع در فضایی سالم و آرام است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۶:۰۳
کد خبر: ۸۵۸۵۶۶
تنها هدف ما برگزاری مجمع در فضایی سالم و آرام است
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گفت: حاشیه سازی و حرف‌های نادرست کمکی به حال بدنسازی و پروش اندام نمی‌کند. مهمترین هدف ما برگزاری مجمع در فضایی سالم و آرام است.

سروش پورآزاد در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد در خصوص انتصابات جدید در هیئت بدنسازی و پرورش اندام و استعفای مسئول یکی از کمیته‌ها این هیئت گفت: هدف اصلی ما در هیئت بدنسازی ایجاد فضایی ارام است که کمیته‌ها و ورزشکاران بتوانند در کنار هم برای پیشرفت و انجام فعالیت‌ها تلاش کنند. از ابتدای حضور در هیئت مشکلاتی در این خصوص بود که گام به گام تا برگزاری مجمع برای ایجاد چنین فضایی تلاش کردیم تا با برگزاری منظم فعالیت‌ها ضربه‌ای به هیئت وارد نشود و در زمان مقرر مجمع هم در فضایی سالم و با آرامش کامل برگزار شود.

وی افزود: از همان ابتدا مسیری را شروع کردیم که به کار و تلاش نیاز داشت و از افرادی که در هیئت بودند هم خواستیم که در این مسیر همراه ما باشند و اگر توانایی لازم و یا زمان کافی برای این کار را ندارند از همراهی و ادامه کار با آن‌ها معذوریم. بعد از چندماه تلاش امروز هیئت بدنسازی و پرورش اندام به شرایط خوبی رسیده کمیته‌ها وضعیت و برنامه مشخص دارند، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها در حال برگزاری است، اعزام به مسابقات در تمامی بخش‌ها به صورت منظم انجام شده، مسابقات قهرمانی استان و انتخابی تیم استان به صورت منظم هم برگزار شده است و در پایان هم میزبان مسابقات کشوری پرس سینه در مشهد بوده‌ایم، فکر می‌کنم این عملکرد برای تیمی که 6 ماه است فعالیتش را آغاز کرده کارنامه بدی نباشد.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: حاشیه سازی پیش از مجمع همیشه وجود دارد اما برخی مطالب خلاف واقع عنوان می‌شود ، افرادی با کنار گذاشته شدن از هیئت یا به اصطلاح استعفای خود حرفایی خلاف واقع زده‌اند که البته عملکرد هیات پاسخ این حواشی خواهد بود و نیازی به پاسخ به این حاشیه‌ها نداریم.

وی در پایان گفت: تا پیش از برگزاری مجمع من و همکارانم با قدرت در هیئت به کار خود ادامه خواهیم داد و امیدوارم مجمعی خوب و در شان استان خراسان رضوی برگزار کنیم، روند انتخاب اعضا و معرفی به کاندیدا‌ها در چهارچوب قانون در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز