با محوریت معاونت فرهنگی ورزش و جوانان استان اردبیل

مسیر سرعین تا اردبیل با حضور عبدالحمید احمدی پاکسازی شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۲:۵۶
کد خبر: ۸۵۸۵۷۱
مسیر سرعین تا اردبیل با حضور عبدالحمید احمدی  پاکسازی شد
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تلفیق برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و محیط‌زیست ابتکاری است که از اردبیل شروع شد.

به گزارش برنا، اولین دوره مسابقات پاک روی با هدف پاکسازی مسیر اردبیل به سرعین با اهدای تقدیرنامه از سوی وزارت ورزش و جوانان به تمامی شرکت کنندگان با حضور مسئولان استانی برگزار شد اظهار کرد: پاکسازی محیط شهر در آستانه میزبانی از مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان ابتکاری است که از استان اردبیل شروع و امیدواریم این کار فرهنگی در تمامی شهر‌های کشور صورت گیرد.

با حضور در این مراسم گفت: باتوجه به تجربیات اردبیل در امر میزبانی مسابقات، انتظار داریم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ هم به نحوه احسن در اردبیل برگزار شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید به دستاورد‌های جانبی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های توجه کنیم چراکه این دستاور‌دها برای استانی توریست پذیر  اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

احمدی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا تمیز نگهداشتن محیط‌زیست را درجامعه نهادینه کنیم و دراین راستا هر چقدر بتوانیم مردم را همراه کنیم بسیار ارزشمند است و بسیار خرسندیم که اردبیل در این امر پیشرو بوده است.

وی افزود: حضور جوانان به عنوان داوطلبان فرهنگی در مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان امتیازی برای استان اردبیل است که باید از ظرفیت به نحوه احسن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بااشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل گفت: شهر سرعین جزو مناطق بهشتی ایران است و باید در حفظ محیط‌زیست این شهر کوشا باشیم و زیبایی‌های این منطقه را حفظ کنیم.

مسیر اردبیل به سرعین توسط داوطلبان فرهنگی ستادبرگزاری مسابقات پاکسازی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز