در آستانه میزبانی مسابقات والیبال لیگ ملت های ۲۰۱۹

بازدید احمدی از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع والیبال در اردبیل

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۲:۳۵
کد خبر: ۸۵۸۵۸۱
بازدید احمدی از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع والیبال در اردبیل
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع والیبال دراردبیل بازدید کرد .

به گزارش برنا،اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با همکاری موسسه هنر و خلاقیت آرتاویل و هنرمندان هنرهای تجسمی استان اردبیل نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع والیبال برگزار کرد .

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان ، آقاخانی مدیرکل ، برادران معاون ورزشی ، نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان و بیداردل حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل طی مراسمی ازاین نمایشگاه بازدید کردند .
حسین رحتمی هنرمند اردبیلی در خصوص این نمایشگاه گفت : در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع والیبال عکس بازیکنان چهار تیم ایران ، پرتغال ، استرالیا و روسیه به نمایش گذاشته شده است .
وی ادامه داد : 50 اثر دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که 26 تصویر از بازیکنان تیم ها و بقیه با سایر موضوعات والیبال است .
این هنرمند اردبیلی گفت : تمام تصاویر این نمایشگاه به صورت تیمی و در طی دو ماه کشیده شده و در نظر داریم به عنوان هدیه فرهنگی و بعد از پایان بازی ها تصاویر را به عنوان هدیه به بازیکنان بدهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز