استاندار کرمانشاه خبرداد:

۲ میلیارد تومان برای احیای آرامگاه سردار مشروطه کرمانشاهی

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۵:۱۷
کد خبر: ۸۵۸۶۳۸
۲ میلیارد تومان برای احیای آرامگاه سردار مشروطه کرمانشاهی
استاندار کرمانشاه گفت: ساماندهی آرامگاه سردار یارمحمدخان مطالبه جدی مردم کرمانشاه است، امسال در گام اول ۲ میلیارد تومان برای احیای آرامگاه این سردار مشروطه اختصاص می دهیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی برای ساماندهی آرامگاه یارمحمدخان کرمانشاهی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران حوزه شهری و چهره های فرهنگی و رسانه ای کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: ساماندهی آبرومندانه آرامگاه یارمحمدخان کرمانشاهی سردار بزرگ مشروطه یک مطالبه جدی از سوی کرمانشاهیان است.

او گفت: بزرگان شهر و چهره های علمی، فرهنگی، ادبی و هنری شهر و مردم به شکل جدی خواهان ساماندهی آرامگاه این چهره برجسته تاریخ کرمانشاه هستند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این شخصیت ها مفاخر کرمانشاه و ایران هستند و نباید اجازه دهیم به آسانی فراموش شوند.

او اضافه کرد: به تازگی بازدیدی از آرامگاه یارمحمدخان داشتم. متاسفانه آرامگاه این سردار بزرگ مشروطه خیلی مظلومانه در گوشه ای افتاده است که برایم بسیار تاثربرانگیز بود.

بازوند با بیان اینکه مردم کرمانشاه دوست دارند سرداران بزرگ خود را در یک مکان آبرومندانه ببینند گفت: از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می رود به احترام این چهره برجسته تاریخ کرمانشاه و توسعه شهر با ازخودگذشتگی این مکان را برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی به همه مردم کرمانشاه هدیه کند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: هفته آینده در این زمینه با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار خواهم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز