استاندار اردبیل:

مجمع مشورتی جوانان در آینده نزدیک تشکیل می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۷:۵۸
کد خبر: ۸۵۸۷۶۱
مجمع مشورتی جوانان در آینده نزدیک تشکیل می شود
استاندار اردبیل ورود جوانان به برنامه ریزی در خصوص شناسایی و اقدامات عملیاتی را ضروری دانست و از تشکیل مجمع مشورتی جوانان در آینده نزدیک در استان خبر داد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بر انجام عملیاتی برنامه های حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: باید چشم اندازی برای کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش میزان ازدواج، سالم سازی جوانان از اعتیاد و کاهش طلاق تعریف شده و حرکت در این مسیر انجام شود.

وی تصریح کرد: در تدوین برنامه در حوزه جوانان به صورت تخصصی عمل نشده و لازم است امور اجتماعی و جوانان خلاق و نخبه وارد عمل شده و اقدامات عملی تری در این خصوص اجرایی کنند.

استاندار اردبیل  بیان کرد: خروجی برنامه های انجام گرفته باید به صورت مشخصی استخراج شده و هزینه های انجام گرفته به نتیجه موثری منجر شود.

وی افزود: در حوزه جوانان باید گفت و گو بیشتر شده و سعه صدر مسوولان نیز در همین راستا بالا برود.

بهنام جو ادامه داد : در مسائل اجتماعی و فرهنگی از جمله حوزه جوانان از کمک های اقشار مختلف مردم باید استفاده شده و به صورت عملی نتایج بررسی ها ارائه شود.

در این نشست تعدادی از جوانان استان مسایل و مشکلات جوانان را ارائه کرده و خواستار اقدام سریع در خصوص استخراج مسایل و برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز