شروین اسبقیان :

حضور جوانان داوطلب در ستاد برگزاری مسابقات ستودنیست

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۵:۳۶
کد خبر: ۸۵۸۷۷۱
حضور جوانان داوطلب در ستاد برگزاری مسابقات ستودنیست
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان گفت : حضور جوانان به عنوان داوطلبین ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان برای اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یک امتیاز است

به گزارش برنا، سید محمد شروین اسبقیان در مانورهمیاران کمیته امنیت مسابقات والیبال لیگ ملت های 2019 گفت : استفاده از ظرفیت جوانان به عنوان همیاران عوامل اجرایی ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان یک رویکرد عالی و یک امتیاز برای اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل محسوب می شود.

 
او درادامه ضمن تشکر از تمامی مسئولان استان اردبیل که درراستای میزبانی شایسته تلاش می کنند افزود: برای میزبانی شایسته و بهتر و در شان اردبیل باید همگی پای کار بیایم و کم یار هم دراین مسابقات باشیم .
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دراستان اردبیل نشان از توجه وزارت به اقدامات تمامی استان ها است .
اسبقیان گفت : استفاده از ظرفیت جوانان دراین رویدادهای مهم و جهانی بسیار ارزشمند است و امیدواریم از این به بعد این کار ارزشمند اردبیل الگویی برای سایر استان ها شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز