صابر رحیمی در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

باید هیات وزنه برداری استان کرمانشاه را به صورت ویژه ببینیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۳:۰۶
کد خبر: ۸۵۸۸۹۵
باید هیات وزنه برداری استان کرمانشاه را به صورت ویژه ببینیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با وجود قابلیت های بسیار بالای استان کرمانشاه و حضور قهرمانانی مانند کیا قدمی، کوروش باقری، کیانوش رستمی، باید این هیات را به صورت ویژه ببینیم و از آن حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مهندس صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه درباره برگزاری انتخابات مجمع هیات وزنه برداری استان کرمانشاه گفت: خدارا شکر امروز بعد از یک سال توانستیم این مجمع را برگزار کنیم که کار بسیار خوبی صورت گرفت.

رحیمی ادامه داد: تذکرات لازم را به رییس جدید هیات وزنه برداری استان کرمانشاه داده ایم که با ورزش استان همراه باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: درخصوص قابلیت های ورزش استان با وجود قهرمانانی مانند  کیا قدمی، کوروش باقری، کیانوش رستمی باید این هیات را به صورت ویژه ببینیم و از این رشته ورزشی حمایت کنیم، به طور کلی باید در شهرستان ها فعالیت های زیادی انجام شود، هیات شهرستان ها را فعال کنند و از ورزشکاران و قهرمانان این رشته حمایت خاصی صورت بگیرد.

صابر رحیمی در آخر اضافه کرد: ما بحث استعداد یابی را به صورت تخصصی با رییس هیات جدید وزنه برداری استان کرمانشاه همچنین و بحث اسپانسر ها را هم گفته ایم که امید به خدا سرلوحه کار قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز