فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۳:۱۸
کد خبر: ۸۵۸۹۲۸
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مراسمی با حضور فرمانده ناجا، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، در این آئین از خدمات پنج ساله سردار منوچهر امان اللهی قدردانی و سردار علی اکبر جاویدان به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

فرمانده سابق انتظامی استان کرمانشاه در این آئین نیروی انتظامی را خادم مردم، پاسدار انقلاب و مدافع ولایت دانست و گفت: به دلیل تنوع کاری و وظایف گسترده، انتظارات از نیروی انتظامی زیاد است.

سردار منوچهر امان اللهی افزود: مردم در مطالبات خود کاری به علل و عوامل شکل گیری مسائل و مشکلات ندارند و نیروی انتظامی را مخاطب قرار می‌دهند.

او با بیان اینکه در استان کرمانشاه تلاش کردیم صادقانه در خدمت مردم باشیم، گفت: براساس نظرسنجی‌های عمومی در راستای خدمات رسانی به مردم و کاهش جرم موفق عمل کرده‌ایم.

او اظهار داشت: دغدغه‌های مردم و پرداختن به آنها را در اولویت کاری قرار دادیم.

وی با اشاره به مرزی بودن کرمانشاه، شرایط استان را متأثر از کشور همسایه دانست و گفت: در سال‌های گذشته موضوعاتی مانند تکفیری‌ها و سلفی‌ها را داشتیم و در استان با تنوع قومی و مذهبی و جمعیتی روبرو هستیم اما با همراهی خود مردم و سایر مسئولان توانستیم امنیت را در استان برقرار کنیم.

او همراهی با نظام و قانع بودن را از ویژگی‌های مردم استان کرمانشاه دانست و اظهار داشت: این مردم در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۱۰ هزار شهید امتحان خود را پس داده‌اند.

فرمانده سابق انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه دشمن برای ناامن کردن این استان از طریق گروه‌های سلفی و تکفیری برنامه ریزی کرده بود، گفت: همراهی خوب مردم با نظام و مسئولان بخصوص مردم اهل سنت استان باعث شد برنامه‌های دشمنان خنثی شود.

سردار امان اللهی همچنین به بیکاری، فقر و حاشیه نشینی به عنوان معضلات استان کرمانشاه بخصوص مرکز استان اشاره کرد و افزود: با وجود این معضلات، جرایم بزرگ و خشن در استان حداقلی است.

فرمانده جدید انتظامی کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم استان با سابقه تمدنی و فرهنگ بالا مایه افتخار است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است و ما هم تمام توان خود را برای خدمت به مردم استان می‌کنیم.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه شأن ما خدمت به مردم و ارتقای امنیت و آرامش مردم است، افزود: تمام تلاش خود را برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم استان به کار می برم.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی کرمانشاه از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، گفت: کرمانشاه به لحاظ اهمیت مرزها و موضوعاتی مانند آسیب‌های اجتماعی یکی از استان‌های امنیتی و مهم محسوب می‌شود و ما هم در مجموعه انتظامی اجرا کننده تدابیر و برنامه‌های ناجا هستیم و با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد تلاش می‌کنیم این برنامه‌ها را بومی سازی کنیم.

وی اشراف اطلاعاتی، ارتقای توان عملیاتی نیروها و همچنین ارتقای امنیت در سطح استان با استفاده از ظرفیت‌های دیگر را از برنامه‌های خود در استان ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ناجا در کشور به عنوان محور بوده و هست، گفت: نباید همه موضوعات را از ناجا مطالبه کرد بلکه باید با خلق ظرفیت‌های جدید و درگیر کردن همه نهادها و سازمان‌ها در راستای مهار آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن تلاش کنیم.

او یادآوری کرد که کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی می‌تواند به ارتقای امنیت نیز کمک کند چرا که ناامنی‌هایی که داریم خروجی آسیب‌های اجتماعی است که اگر این آسیب‌ها به خوبی کنترل شود مطمئناً در ارتقای امنیت استان تأثیرگذار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز