سارق زیورآلات در تاکستان دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۴:۲۸
کد خبر: ۸۵۸۹۸۹
سارق زیورآلات در تاکستان دستگیر شد
فرمانده انتظامی تاکستان گفت: سارقی که در این شهرستان با توسل به زور و تهدید طلا و زیورآلات کودکان و افراد مسن توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان در تشریح این خبر افزود: پس از وقوع سرقت به عنف زیورآلات یک پیر زن در شهر تاکستان، شناسایی سارق با تشکیل کارگروهی در کلانتری ۱۲ در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه به فردی که در خیابان‌های شهر در حال پرسه زنی بود و خود را از دید ماموران مخفی می‌کرد مشکوک شدند.

به گفته عزیزی، فرد مشکوک پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که بلافاصله پس از کنترل و مراقبت توسط ماموران دستگیر شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی ماموران و در مواجه با ادله پلیس به سرقت به عنف طلا جات پیرزن اعتراف کرد، توضیح داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و پس از مواجهه حضوری با شاکی و شناسایی وی متهم با معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی تاکستان به شهروندان توصیه کرد تا حتی المقدور کودکان و افراد مسن و ناتوان که در چنین مواقعی قدرت دفاع از خود را ندارند از استفاده از زیور آلات در معابر و کوچه‌های خلوت خودداری کرده و یا در مکان‌های خلوت تردد نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز