مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

بیمه فعالان قرآنی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان است

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۸:۲۶
کد خبر: ۸۵۹۰۰۲
بیمه فعالان قرآنی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر تکریم فعالان قرآنی گفت: بهره مندی فعالان این حوزه از مزایای بیمه تامین اجتماعی ضروری و از اولویت های کاری حوزه قرآن و عترت این اداره کل است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ جلال قلعه شاخانی، امروز در کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: فعالیت در عرصه قرآن و مسجد همواره با اخلاص انجام می شود و بسیاری از کلاس های قرآن و احکام در مساجد توسط مربیان این حوزه به صورت رایگان دایر است.

وی با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی یکی از خدماتی است که در سال های اخیر توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد  برای فعالان این حوزه در حال انجام است، برحمایت های مادی و معنوی و تکریم فعالان قرآنی تاکید کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه بهره مندی فعالان این حوزه از مزایای بیمه تامین اجتماعی ضرورت دارد، افزود: بر همین اساس پیگیری این مهم از اولویت های کاری حوزه قرآن و عترت این اداره کل است.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سبک زندگی اسلامی و قرآنی بیان کرد: لازم است برنامه ها و فعالیت های قابل توجه در این حوزه پیش بینی و اجرا شود.

قلعه شاخانی خواستار بهره مندی از ظرفیت موسسات قرآنی در توسعه و ترویج فعالیت های این حوزه شد و یادآوری کرد: لازم است برپایی کلاس های قرآن و تفسیر در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآن و عترت بایستی بیش از پیش مورد توجه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز