روس‌ها هم در مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشتند / تماشاگر پیروز دیدار ایران و روسیه

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۰:۴۳
کد خبر: ۸۵۹۰۶۱
روس‌ها هم در مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشتند / تماشاگر پیروز دیدار ایران و روسیه
تیم ملی والیبال ایران در سالن مملو از تماشاگر غدیر با نتیجه ۳ بر صفر روسیه را شکست داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، تیم ملی والیبال ایران با حمایت پرشور هزاران هوادار مشتاق ارومیه‌ای با نتیجه  ۳ بر صفر روسیه را در هم شکست تا به یکه تازی خود در لیگ ملت های والیبال ادامه ده.

در این دیدار، تیم ایران با درخشش بازیکنان خود و در حضور بیش از ۷۰۰۰ تماشاگر سالن غدیر ارومیه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۵-۲۰، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۲۳ بر روسیه غلبه کرد.

ایران با این نتیجه صدرنشینی خود را استحکام بخشید.

ترکیب اولیه ایران: میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، پوریا فیاضی، امیر غفور، علی شفیعی، محمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور

ترکیب اولیه روسیه: ایلیا ولاسوف، ایوان یاکوولف، فدور وورونکوف، یاروسلاو پودلسنیخ، ویکتور پوله‌تائف، ایگور کوبزار و والنتین گولوبف

ست‌ها:

ست اول با هیاهوی هزاران هوادار مشتاق ارومیه‌ای با شروع کم‌نقص تیم ایران آغاز شد بطوریکه عملکرد بازیکنان تیم ایران، تیم ملی در وقت استراحت نخست ۸ بر ۶ و در  وقت استراحت دوم ۱۶ بر ۱۲ از حریف قدرتمندش پیش افتاد.

ادامه بازی کم نقص تیم و پاس‌های بی نقص سعید معروف در نهایت ست نخست را تیم ایران ۲۵ بر ۲۰ به سو خود به پایان رساند.

در ست دوم، روس‌ها از ابتدا نبض بازی در دست گرفتند و دو وقت استراحت فنی نخست را با امتیازات ۸-۵ و ۱۶-۱۰ پیش افتادند ولی یک تغییر از سوی کولاکوویچ و به زمین آمدن مرتضی شریفی و یک جنجال در داخل زمین روند بازی در این ست تغییر داد و تیم ایران ۲۶ بر ۲۴ روس‌ها را مغلوب کرد تا نتیجه بازی ۲ بر صفر شود.

از حواشی این دیدار حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان و محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین استانی و شهری، افشین داوری رییس فدراسیون والیبال و پیشکسوتان والیبال کشور و حضور پرشور بانوان بود.

همچنین بدلیل حضور پرتعداد بانوان تماشاگر، استاندار آذربایجان غربی با دستور حضور بانوان بدون جایگاه را در بخش VIP (ویژه) صادرکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز