شهردار اردبیل خبر داد:

پخش زنده مسابقات والیبال از تلویزیونهای شهری

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۰:۴۱
کد خبر: ۸۵۹۲۱۲
پخش زنده مسابقات والیبال از تلویزیونهای شهری
شهردار اردبیل گفت:با هدف تماشای دسته جمعی و ارتقا نشاط اجتماعی،مسابقات والیبال در پیاده راه اسفریس، خیابان معلم، ورودی شورابیل و پارک جیرال زنده پخش خواهد شد.

به گزارش برنا،شهردار به نصب المان ویژه والیبال در ورودی شهر توسط شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: فضاسازیهای شهری برای میزبانی از لیگ ملتهای والیبال انجام شده است.

وی تصریح کرد: بمنظور میزبانی شایسته و مناسب از این رویداد ورزشی،  شهرداری اردبیل درکنار نهادهای مربوطه است تا اردبیل همچون سال های گذشته سربلند از این مسابقات دربیاید.

لطف اللهیان از آمادگی کامل شهربرای میزبانی از این مسابقات خبر داد وگفت: سازه های تبلیغات محیطی، بیلبوردها و استندها به منظور اطلاع رسانی در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار گرفته است و تمام استندهای شهر پوسترهای این مسابقات جهانی را تبلیغ میکنند.

وی گفت: زیباسازی، گلکاری و رنگ آمیزی  فضا و چهره شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل نیز انجام شده و بدین منظور بیش از ۲۰ هزار بوته گل طبیعی  کاشته خواهد شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: توسعه و رونق گردشگری همسو با ارایه بهتر خدمات شهری بوده و شهرداری اردبیل برخود وظیفه میداند تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد ورزشی را به درستی انجام دهد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز