مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد:

اجلاس اکو بهترین فرصت برای توسعه گردشگری سلامت اردبیل

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۱:۱۰
کد خبر: ۸۵۹۲۱۸
اجلاس اکو بهترین فرصت برای توسعه گردشگری سلامت اردبیل
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجلاس اکو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری سلامت است و نباید اجازه بدهیم این فرصت پیش آمده از دست برود

به گزارش برنا،نادر فلاحی در جلسه هماهنگی استقبال از میهمانان اکو تصریح کرد: اجلاس اکو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری سلامت است و نباید اجازه بدهیم این فرصت پیش آمده از دست برود.

وی گفت: حضور پررنگ بخش خصوص حاضر در این نشست فرصت ویژه ای است تا بتوانیم فرصت های سرمایه گذاری را در حوزه گردشگری سلامت برای میهمانان اجلاس معرفی کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: اردبیل با توجه به داشتن زیرساخت های درمانی و نیز داشتن انواع آب درمانی ها و اقلیم مناسب و بی نظیر و استفاده از مرزی بودن استان می تواند مقصد اصلی گردشگران سلامت در کشور باشد.

فلاحی اضافه کرد: آب و هوای معتدل استان اردبیل همچنین می تواند این استان را به مقصد اصلی گردشگران تندرستی تبدیل کند اما تمامی این اهداف نیازمند تسهیل گری و حمایت از سرمایه گذاری در این بخش ها توسط نهادهای دولتی و معرفی هرچه بهتر این قابلیت ها برای سرمایه گذاران است.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما در این اجلاس جذب سرمایه گذار است و باید تمامی تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز