استاندار مرکزی:

خیران مدرسه ساز ظرفیت ارزشمندی در راستای افزایش شاخص‌های سواد آموزی هستند

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۵۹۴۹۰
خیران مدرسه ساز ظرفیت ارزشمندی در راستای افزایش شاخص‌های سواد آموزی هستند
استاندار مرکزی گفت: این استان در زمره پنج استان برتر کشور در حوزه سواد آموزی است که باید با تلاش و مشارکت همگانی این دستاورد ارزشمند حفظ شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: سهمیه دوره سواد آموزی به هزار نفر و دوره تحکیم و انتقال نیز به هزار نفر افزایش می یابد که این مهم جایگاه استان مرکزی را در سواد آموزی افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: خیران مدرسه ساز استان مرکزی ظرفیت ارزشمندی در راستای افزایش شاخص‌های سواد آموزی در استان هستند به طوری این قشر سال گذشته بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه کمک کردند.

استاندار مرکزی در خصوص واگذاری سالن ورزشی ۲۲ بهمن به اداره کل آموزش و پرورش استان، بیان کرد: در وزارت ورزش و جوانان مخالفت جدی با واگذاری این سالن است اما باید به صورت منطقی و با رعایت نکات و مسایل قانونی به احکام صادر شده فکر کرد و نگاه جزیره‌ای و بخشی نداشت.

آقازاده اظهار داشت: احکام، آرا و مستندات نشان می دهد که این سالن باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، البته بایدا تدبیر الگویی در این خصوص داشت تا مشکلات اجتماعی پیش نیاید چراکه حدود ۵۰ سال است که این سالن در اختیار ورزش و جوانان قرار داشته است.

وی بیان کرد: ساز و کار اجرایی قانون که مالکیت سالن را به آموزش و پرورش می‌دهدباید تا پایان شهریور ماه اجرایی شود، اما علاوه بر اجرای قانون، باید بتوان پاسخگوی هر دو قشر دانش آموزان و ورزشکاران بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز