مدیر کل امور مالیاتی استان کردستان:

مودیان می توانند تا یکم تیر ماه اظهار نامه مالیاتی خود را تسلیم کنند

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۸:۱۶
کد خبر: ۸۵۹۵۸۴
مودیان می توانند تا یکم تیر ماه اظهار نامه مالیاتی خود را تسلیم کنند
مدیر کل امور مالیاتی استان کردستان گفت: مودیان به دلیل تعطیل بودن ۳۱ خرداد فرصت دارند اظهارنامه های مالیاتی خود را تا یکم تیر ماه تسلیم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ علی رضا الوندی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه سال گذشته حدود ۵۷ هزار نفر در استان اظهارنامه مالیاتی را تسلیم کردند، اضافه کرد: تاکنون ۳۰ هزار نفر به عبارتی ۵۴ درصد کسانی که سال گذشته اظهار نامه خود را تسلیم کرده بودند اقدام به تنظیم و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۹۷ کردند.

مدیر کل امور مالیاتی استان کردستان به مزیت تسلیم اظهارنامه مالیاتی در سال جاری اشاره کرد و افزود: افرادی که سال گذشته ۲۵ میلیون ریال مالیات داشتند می توانند امسال هم موافقت کرده و همین مبلغ را پرداخت کنند.

الوندی یادآور شد: میزان مالیات افرادی که سال گذشته مالیات پرداختی آنها بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون ریال بوده پنج درصد، ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال هم ۹ درصد از ۱۰۰ میلیون بیشتر هم ۱۵ درصد افزایش داده شده است.

او با اشاره به اینکه نیازی به مراجعه حضور برای ارائه اظهار نامه مالیاتی نیست و مردم از طریق سامانه الکترونیکی می توانند این کار را انجام دهند، گفت: اکثر صاحبان مشاغل در روزهای پایانی مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام به تسلیم اظهار نامه می کنند که برای ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی به آنها ساعات کاری ادارات امور مالیاتی افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اظهار داشت: در این راستا ادارات امور مالیاتی از دوشنبه ۲۷ خردادماه الی پنج شنبه ۳۰ خردادماه تا ساعت ۱۹و روز جمعه ۳۱ خردادماه تا ساعت ۱۴ آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مودیان است.

 

نظر شما