نخستین جشنواره نقاشی با محوریت پسماند در ارومیه برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۴:۰۶
کد خبر: ۸۵۹۶۹۴
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت:نخستین جشنواره نقاشی با محوریت پسماند در پارک ائللر باغی برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، احد یوسفی از برگزاری اولین مسابقه نقاشی با محوریت پسماند در ارومیه، خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه از سوی سازمان پسماند شهرداری ارومیه با محوریت پسماند و موضوعات تفکیک زباله، پاکبانان و زباله روز جمعه، ۳۱ خرداد ماه سال‌جاری  در پارک ائللرباغی ارومیه برگزار می‌شود.

وی درخصوص هدف از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پسماند گفت: این مسابقه جهت آشنایی شهروندان با اهمیت داشتن شهری پاک و لزوم تفکیک زباله اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: نقش تصاویر و نقاشی‌ها در انتقال و نهادینه‌ساختن ارزش‌ها غیرقابل انکار است.

یوسفی تصریح کرد: برگزاری این سری از مسابقات در نهادینه‌کردن موضوع مراقبت از محیط ‌زیست و آموزش نحوه تفکیک پسماند شهری که آموزش آنها در سنین کودکی می‌تواتد نقش موثری در توجه شهروندان به نظافت شهر و اهمیت چرخه بازیافت داشته باشد.

وی گفت: شعار "اورمیه سنه تمیزلیک یاراشیر" جهت ترغیب شهروندان برای حفظ پاکیزگی و نظافت شهری انتخاب شده است، زیرا برای داشتن شهری پاک نقش شهروندان غیرقابل اغماض است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: ما با همراهی مردم بهتر می‌توانیم طرح تفکیک از مبدا را اجرایی کنیم که قطعا با اطلاع‌رسانی و فراگیرشدن مباحث و موضوعات مختلف می‌توان در این زمینه حرکت موثری را به سرانجام رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز