سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی

انسجام برنامه ای و آینده پژوهی ۲ مولفه اصلی حوزه جوانان است

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۴:۲۶
کد خبر: ۸۶۰۰۰۵
انسجام برنامه ای و آینده پژوهی ۲ مولفه اصلی حوزه جوانان است
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی گفت: انسجام برنامه ای و آینده پژوهی 2 مولفه اصلی حوزه امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن عزیزی که در نخستین روز از برگزاری گردهمایی آموزشی مسئولین امور جوانان استان های کشور در همدان سخن می گفت،حرکت هماهنگ ،نظام مند و فرایند محور، ساماندهی امور جوانان در این وزارتخانه را مرهون برنامه ریزی،همدلی و دغدغه مندی مسوولین این حوزه در این وزارتخانه دانست و تصریح کرد:برگزاری این گونه گردهمایی که توامان با تبادل تجربه و تشریح آخرین رویکردها و اقدامات برنامه ای است منجر به توفیقات روزافزون این معاونت شده است.

وی با تصریح این موضوع که بدلیل تنوع،پیچیدگی و درهم تنیدگی موضوعات و مباحث گسترده  و فرابخشی جوانان، نیازمند تشریک مساعی،به روز نمودن برنامه ها و تمرکز بر اولویت ها در چارچوب یک نگاه همه جانبه و تمام ساحتی به امور جوانان هستیم ،بیان داشت:این تسهیل گری با توسعه ساختاری و نرم افزاری و حرکت نظام مند مسیر خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان،با بیان اینکه این گردهمایی ها،ظرفیت های کاری جوانان کشور در استان های مختلف کشور را انسجام بخشیده و هماهنگ می کند،آن را منجر به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به جامعه بزرگ جوانان تلقی کرد.

گفتنی است، گردهمایی آموزشی معاونین امور جوانان استان های کشور به مدت 3 روز از 28 تا 30 خرداد در همدان در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز