نمایندگان AFC از امکانات ارومیه برای میزبانی مسابقات فوتسال بازدید کردند

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۲:۴۳
کد خبر: ۸۶۰۰۳۵
نمایندگان AFC از امکانات ارومیه برای میزبانی مسابقات فوتسال بازدید کردند
نمایندگان AFC از امکانات ارومیه برای میزبانی مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا بازدید کردند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ریموند باسکاران و آلن پانگ نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بهمراه داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و امیر خسروی مشاور دبیرکل فدراسیون فوتبال برای بازدید از امکانات شهر ارومیه برای میزبانی مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا با چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار کردند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران بعد از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی قرار است از سالن‌های ۶۰۰۰ نفری غدیر، ۳۰۰۰نفری شهیدان آهندوست و ۲ سالن دیگر ارومیه و همچنین ۳ هتل‌ این شهر بازدید کنند.

در این جلسه عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ضمن خیر مقدم به نمایندگان AFC گفت: ارومیه با میزبانی از مسابقات مختلف نشان داد که هواداران این شهر، هوادارانی ورزش دوست و با فرهنگ هستند و استان آذربایجان غربی با وجود مسئولانی یکدل و استاندار ورزش دوست می تواند میزبانی قابل قبول در مسابقات مختلف ورزشی داشته باشد.

وی ادامه داد: ارومیه غیر از میزبانی لیگ ملت های والیبال، امسال میزبان مسابقات بین المللی کشتی، مسابقات بوکس آسیا، مسابقات جهانی کبدی و همچنین مسابقات بین المللی دوچرخه سواری خواهدبود.

ریموند نماینده فدراسیون فوتبال آسیا هم با قدردانی از میزبانی ایران از مسابقات مختلف و مسئولان استان آذربایجان غربی گفت: بی شک شور و شوق تماشاگران در ایران مثال زدنی است و امیدواریم بتوانیم شاهد میزبانی شایسته ای در ارومیه برای مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا  باشیم.

شایان ذکر است مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا با حضور ۷ تیم ایران، افغانستان، جمهوری قرقیز، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و نپال طی روزهای ۲۴ مهرماه تا ۵ آبان ماه برگزار و ۴  تیم برتر جواز صعود به مرحله نهایی که در ترکمنستان برگزار خواهد شد،را کسب خواهندکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز