هیات فوتبال البرز از توانمندی بالایی برخوردار است/ موفقیت و صعود تیم شهدای رزکان به لیگ ۲ کشور

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۶۰۰۵۴
هیات فوتبال البرز از توانمندی بالایی برخوردار است/ موفقیت و صعود تیم شهدای رزکان به لیگ ۲ کشور
امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزدر گفت و گو با خبرنگار برنا از البرز بیان داشت: بعد از مدت ها چالش و برخی از حواشی به وجود آمده در فوتبال استان، تیم جدید و رئیس منتخب هیئت نشان دادند که توان بالایی در مدیریت و گام برداشتن در جهت رشد و توسعه فوتبال استان دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان البرز سال گذشته را سالی موفق برای فوتبال البرز ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در سال 97 تیم شهدای رزکان توانست با نمایشی در خور تحسین به لیگ 2 کشور صعود کند، ضمن این که تیم فوتسال مقاومت نیز موفق شد به مرحله پلی آف لیگ برتر راه یابد.

وی ادامه داد: تیم گل ریحان نیز در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشت که در هفته های آخر با کمی بد شانسی روبرو شد و از این مهم باز ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که "فوتبال دومین رشته استان از لحاظ جمعیت و تعداد ورزشکار سازمان یافته است" عنوان کرد: ما به نوبه ی خود همواره حامی و پشتیبان فوتبال استان بودیم که در همین راستا سال گذشته مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان به هیئت کمک کردیم.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به آموزش و دانش افزایی در این رشته تأکید کرد: هر چه سطح دانش و اطلاعات فنی مربیان فوتبال بالاتر رود، رشد و توسعه این رشته در استان سریعتر و راحت تر حاصل خواهد شد.

غفرانی عنوان کرد: روند رو به رشد افزایش تعداد مدارس فوتبال در استان البرز مسئولیت و وظیفه ی اداره کل و هیئت را در نظارت بر این مدارس و حساسیت در خصوص آن بیشتر می کند.

وی با قدردانی از مسئولان و دست اندرکاران قبلی هیئت تصرح کرد: امیدواریم با همدلی و وحدت تمامی اعضا روز به روز شاهد رشد و کسب موفقیت های پی در پی فوتبال البرز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز