نماینده ولی فقیه در کردستان:

امنیت کردستان مرهون ولایت مداری ملت است

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۲:۵۳
کد خبر: ۸۶۰۲۸۴
امنیت کردستان مرهون ولایت مداری ملت است
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کسانی که فکر می‌کردند کردستان جایگاه امنی برای توطئه آنهاست اکنون می‌بینند که چقدر امنیت در استان به دلیل صفا و ولایت‌مداری این ملت وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم کنگره 5400 شهید کردستان در سالن 22 گولان سنندج گفت: خدای متعال می فرماید کسانی که در راه خدا جهاد می کنند حال شهید یا پیروز شوند نزد خدا از جایگاه والایی برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: کسانیکه ارزش شهادت و خانواده شهدا را می‌دانند و ارزش ایثار و ایثارگری و ارزش مجاهد فی سبیل‌الله را می‌دانند باید پاسداشت.

 

او افزود: خانواده شهدا باید باشند تا با ایثار و حماسه بودنشان این ملت سرفراز و پایدار که توانست با استقامت و ایستادگی در صحنه، دشمنان را به خاک مذلت بنشانند.

آیت الله شاهرودی گفت: شهدا این قدرت و عظمت را نصیب ما کردند که ایران اسلامی سربلند و سرافراز باشد.

او افزود: کسانی که فکر می‌کردند کردستان جایگاه امنی برای توطئه آنهاست اکنون می‌بینند که چقدر امنیت در استان به دلیل صفا و ولایت‌مداری این ملت وجود دارد.

وی گفت: ولایت‌مداری این ملت آنقدر زیاد است که جانشان را برای انقلاب گذاشتند، علمای این منطقه هم جانشان را در راه انقلاب دادند از جمله شخصیتی مانند ملاحیدرفهیم که دوماه در کوه‌ها با وجود کهولتی سنی که داشت او را شکنجه دادند تا به امام توهین کند اما حاضر به این کار نشد و راه شهادت را انتخاب کرد.

وی تصریح کرد: شهید ملا مصطفای بیسارانی، شهید شیخ‌الاسلام، شهید برهان عالی و شهید کریمیان نیز حاضر نشدند دست از انقلاب بردارند و همگی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی مقاومت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: شهدا، پیشمرگان کرد مسلمان و ایثارگران یادگاران این مرز و بوم هستند و ما باید قدردان آنها باشیم و راهشان را ادامه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز