استاندار کردستان:

توسعه کردستان آرزو شهدا بود

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۶:۰۱
کد خبر: ۸۶۰۳۱۴
توسعه کردستان آرزو شهدا بود
استاندار کردستان عنوان کرد: توسعه و آبادانی کردستان آرزو شهدا بود و در راستای تحقق این آرزو هیچگاه از حرکت نخواهیم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که در سالن شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، گفت: به حضور حداکثری امروز مردم در این مراسم افتخار می کنم و به تمامی ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان ادای احترام خواهم کرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: برگزاری چنین مراسم هایی حداقل کاری است که ما می توانیم انجام دهیم و باید از تمامی دستگاه ها و مدیران استان تقدیر و تشکر کرد.

او افزود: وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت برنامه ریزی تلاشی بسیاری در راستای تامین اعتبار به منظور آماده سازی این سالن انجام دادند و امید است در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ورزشی در این سالن باشیم.

مرادنیا با بیان اینکه توسعه و آبادانی کردستان آرزو شهدا بود، گفت: توسعه و امنیت امروز کردستان مدیون شهدا است و قطعاً روح شهدا با امنیت موجود در کشور علل خصوص کردستان آرام خواهد گرفت.

استاندار کردستان اظهار داشت: ما به عنوان مدیران اجرایی در راستای تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم هیچ گاه متوقف نخواهیم شد و ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز