معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

طرح تغییر ساعت اداری امسال اعمال نمی شود

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۳:۴۳
کد خبر: ۸۶۰۳۶۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: طرح تغییر ساعت اداری در این استان اجرا نمی شود و راهبرد ما در این زمینه کاهش مصرف و مدیریت بهینه انرژی در دستگاه های دولتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد حسین فیروزی در جمع خبرنگاران گفت: همه مدیران ادارات در استان نسبت به مدیریت کاهش مصرف برق در پیک مصرف باید اهتمام داشته و در این طرح ملی مشارکت کنند تا دستگاه های اداری هم به سهم خود در کاهش زمان خاموشی ها کمک و به مسئولیت خود عمل کرده باشند.

وی افزود: عدم تغییر ساعت کار اداری در این استان برای ارائه خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایت ارباب رجوع است و با تدابیر اتخاذ شده در صورت رعایت دستورالعمل مربوطه در همه ادارات، بار اضافی هم بر نیروگاه و شبکه برق استان از ناحیه ساختمان های دولتی تحمیل نمی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منایع استاندار کردستان ادامه داد: در زمینه نظارت بر این موضوع مهم از امروز به صورت غیر منتظره و سر زده از ادارات کل و دیگر نهادها بازدید خواهد شد چون دستگاه های دولتی مکلف به مصرف بهینه انرژی هستند.

فیروزی یادآور شد: اداراتی که در مصرف انرژی برنامه بهینه سازی را عملی کنند مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت ضمن اینکه از مدیران انتظار می رود تلاش کنند دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری کردستان در این زمینه را در سازمان تحت مدیریت شان به نحو احسن اجرا کنند.

وی بیان کرد: از مردم استان هم تقاضا می شود در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی کاهش مصرف انرژی در ساعات پیک مصرف (۱۶ تا ۲۰) را در برنامه خود قرار داده و حداکثر اهتمام را با هدف کاهش خاموشی ها و قطع برق داشته باشند.

 

نظر شما