فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد:

منطق ما مبارزه است نه مذاکره

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۲:۵۱
کد خبر: ۸۶۰۳۸۳
منطق ما مبارزه است نه مذاکره
فرمانده کل سپاه گفت: مذاکره به معنای تسلیم است و فشار دشمن آن موقع افزایش پیدا خواهد کرد به همین دلیل منطق ما مبارزه و مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم کنگره 5400 شهید کردستان که در ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار شد، گفت: کردستان سرزمین هنر مقاومت و مظهر ایستادگی و پایداری ملت ایران است‌ و می توان در کنار دزفول قهرمان نماد ایستادگی و ثبات قدم ملت ایران نام نهاد.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: کردستان نگین درخشانی در حلقه انگشتر بزرگ ایران است و مردمان این سرزمین دارای فرهنگ و ایمانی قوی در بنای عظیم امنیت و استقلال کشور ما به حساب می آیند.

او افزود: 5400 شهید گلگون کفن در این سرزمین بزرگ نشانه ای از صدق وعده و وفاداری مردم است و پیشمرگان مسلمان کرد و شهیدان پیشمرگ مسلمان نشانه های واضحی از میل به جاودانگی هستند.

سردار سلامی گفت: در این سرزمین ۲۰ هزار جوان خوابیده اند تا نخل قامت ملت ایران استوار بماند.

او با بیان اینکه ایران سرزمین نهر های جاری است، گفت: خون شهید سنی و شیعه با هم در سنگر های دفاع جاری شده است و می توان واژه کرد را تراکمی از معانی کرامت و دلاوری دانست.

پیام ملت ایران در مقابل تعرض دشمنان مشخص است

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: همه شما شنیدید که سحرگاه امروز یک هواپیمای بدون سرنشین کشور آمریکا در حین ورود به آسمان کشورمان سرنگون شد.

او گفت: سرنگون کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا حاوی پیامی صریح و دقیق بود که مدافعان مرز های اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه ای عکس العمل قاطع خواهند داشت.

سردار سلامی افزود: بازگشتی برای تعرض دشمنان در مرز های ایران وجود ندارد و تنها راه امنیت آنها احترام به مردم ایران است.

فرمانده کل سپاه گفت: ما بنای جنگ با هیچ کشوری را نداریم اما آماده مقابله با هرگونه تعرض هستیم.

او افزود: ما می دانیم نمی توان به دولت غیر قابل اعتماد آمریکا اعتماد کرد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد:  ایران با منطق مقاومت رشد کرده است و با این سلاح دشمنانمان را فرسوده کرده و به آزادی و عزت و اقتدار رسیده ایم.

او گفت: اگر مقاومت نمی کردیم در اوایل انقلاب میدان را به دشمنان واگذار می کردیم.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: منطق ما مبارزه است مذاکره نیست، گفت: مذاکره به معنای تسلیم است و فشار دشمن آن موقع افزایش پیدا خواهد کرد.

او گفت: دشمن در مذاکره از ملت ایران می خواهد صلاح دفاعی خود را به زمین بگذارد.

سردار سلامی با بیان اینکه ملت ما ایستاده و مقاومت خواهد کرد،اظهار داشت: شکوه و عظمت رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن قابل لمس بود و با شجاعت و بزرگی کامل پیام مقاومت ملت ایران را به استکبار داد.

او افزود: ما وارث خون صد ها هزار شهید هستیم و در راستای پاسداری از خون آنها کم نخواهیم گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز