استاندار کرمانشاه:

از تهدید یک فرصت اقتصادی بسازیم/ کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصتی برای معرفی چهره زیبای استان

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۱:۰۴:۲۸
کد خبر: ۸۶۰۴۳۷
از تهدید یک فرصت اقتصادی بسازیم/ کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصتی برای معرفی چهره زیبای استان
استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه امتیاز میزبانی رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی به کرمانشاه رسید که این همایش می تواند چهره زیبای این استان را به مردم دنیا معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی با نخبگان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، هنری، ادبی و رسانه ای استان با حضور دکتر عرف معاون سیاسی وزیر کشور، گفت: نخبگان و چهره های که در این نشست هم‌ اندیشی حاضر شده‌اند از طیف‌ها و گروه‌های متنوع سیاسی، قومی، مذهبی، آیینی و همچنین از چهره های فرهنگی، اقتصادی، صنفی و رسانه ای شناخته شده هستند. این جمع در واقع می تواند مصداق تجلی وحدت و نماد همبستگی باشد.

بازوند گفت: اگر‌ همه به سهم خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنیم‌؛ می توانیم‌ موانع بسیاری را از مسیر توسعه و آبادانی کشور برداریم، مطالبات و مباحث مطرح شده در این نشست هم اندیشی جمع بندی می شود و در دو بعد استانی و ملی آن ها را دنبال خواهیم کرد.

او گفت: آمریکا مانند یک تروریست اقتصادی منابع مالی ما را مسدود می کند ولی با وجود همه این فشارهای ظالمانه مردم ایران راه مقاومت را برگزیده اند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: قوانین و آیین نامه های گمرک باید باتوجه به شرایط تحریم اصلاح شوند تا ما بتوانیم از فرصت مرزهای مبادلاتی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

او گفت: در زمان جنگ تحمیلی، ۸ سال فرصت توسعه از کرمانشاه گرفته شده و بنابراین مدیران ملی باید با نگاهی ویژه توسعه این منطقه را دنبال کنند. در بحران زلزله این عزم ملی باعث شد از تهدید یک فرصت بسازیم که باید این نگاه در عرصه اقتصادی هم دنبال شود.

بازوند گفت: سال ۹۸ را سال رویدادها و همایش های بزرگ تعریف کرده ایم.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: با پیگیری های مداومی که طی دو ساله اخیر صورت گرفت خوشبختانه امتیاز میزبانی رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی به کرمانشاه رسید. این همایش می تواند چهره زیبای این استان را به مردم دنیا بنمایاند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز