فعالیت پایگاه امداد و نجات کوه آبیدر شبانه روزی است

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۷:۰۹
کد خبر: ۸۶۰۵۷۷
فعالیت پایگاه امداد و نجات کوه آبیدر شبانه روزی است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: پایگاه امداد و نجات آبیدر شبانه روزی به مردم خدمت رسانی می کند.

محمدباقر محمدی در گفت و گو با برنا در کردستان؛ گفت: برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی پایگاه امداد و نجات آبیدر منتشر شده بود که واقعیت نداشته و این پایگاه به صورت شبانه روزی آماده کمک به حادثه دیدگان کوهستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات آبیدر سنندج پیش از این فقط جمعه ها فعال بود، گفت: اکنون این پایگاه شبانه روزی شده و در تمام طول هفته به حادثه دیدگان و سایر اقشار نیازمند خدمت رسانی می کند.

او با اشاره به اینکه یک تیم پنج نفره همیشه آماده به خدمت در پایگاه امداد و نجات آبیدر حضور دارند، افزود: این پایگاه از کوه آبیدر به مرکز لجستیک هلال احمر واقع در بلوار جانبازان سنندج انتقال یافته است.

محمدی گفت: اگر چه در حوادث کوهستان ما نقش پشتیبان را داشته و متولی این امر نیستیم اما هر حادثه‌ای در این حوزه اتفاق بیفتد به سرعت نسبت به کمک به حادثه دیدگان اقدام می‌کنیم.

محمدی به همکاری با هیأت کوهنوردی استان کردستان در این زمینه اشاره کرد و گفت: در ۱۰ ماه گذشته ۲۷ حادثه کوهستان در مناطق مختلف این استان اتفاق افتاده که ۱۷ مورد آن مربوط به کوه آبیدر سنندج بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با بیان اینکه به دنبال افزایش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سال جاری هستیم، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با افزایش تعداد این پایگاه‌ها، با سرعت و کیفیت بهتری به حادثه دیدگان خدمات ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز