مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد:

نمایش فرهنگ گردشگرپذیری در مسابقات لیگ ملت های والیبال

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۷:۲۲
کد خبر: ۸۶۰۸۷۷
نمایش فرهنگ گردشگرپذیری در مسابقات لیگ ملت های والیبال
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مردم اردبیل فرهنگ گردشگرپذیری خود را در تماشای مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان به نمایش خواهد گذاشت

به گزارش برنا، نادر فلاحی تصریح کرد: مردم اردبیل فرھنگ گردشگرپذیری خود را در تماشای مسابقات لیگ ملت ھای والیبال جھان به نمایش خواھد گذاشت. وی گفت: این بازی ھا به صورت زنده در رسانه ھای بیش از 20 کشور جھان پخش خواھد شد و تخمین زده می شود قریب به یک و نیم میلیارد نفر به صورت زنده این مسابقات را تماشا کنند.

رییس ھیات والیبال استان اردبیل با اشاره به اینکه گردشگری ورزشی یکی از قابلیت ھای بلقوه استان است، بیان داشت: رعایت اخلاق حرفه ای توسط تماشاگران بازتابی از فرھنگ و تاریخ کشور عزیزمان ایران و استان اردبیل خواھد بود. فلاحی ادامه داد: توجه و رعایت فاکتورھای فرھنگی و کدھای رفتاری نشانگر توسعه فرھنگی مردم استان خواھد بود به ھمین دلیل میزبانی شایسته از این مسابقات می تواند اتفاقات مثبت دیگری را نیز برای استان در پی داشته باشد.

رییس کمیته فنی مسابقات لیگ ملت ھای والیبال مردان جھان اضافه کرد: از عموم ھم استانی ھا و علاقه مندان به این مسابقات درخواست داریم که در صورت تھیه بلیط در اسرع وقت به ورزشگاه مراجعه نمایند و در غیر اینصورت از مراجعه به محل برگزاری مسابقات جدا خودداری کنند تا این مسابقات در نھایت آرامش و در بالاترین سطح برگزار شود.

نظر شما