رئیس دادسرای عمومی و انقلاب استان و مشهد :

همه طلبکاران پدیده خود را مالک این مجموعه بدانند/ کمربند جنوبی مشهد باید با کاربری تفریحی اجرا شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۱:۰۱
کد خبر: ۸۶۱۲۵۵
همه طلبکاران پدیده خود را مالک این مجموعه بدانند/ کمربند جنوبی مشهد باید با کاربری تفریحی اجرا شود
رئیس دادسرای عمومی و انقلاب استان و مشهد گفت: همه طلبکاران پدیده خود را مالک این مجموعه بدانند، قرار نیست یک ریال از سهام به جایی داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامعلی صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه در دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: اراضی کمربند جنوبی مشهد، دولتی و انفال است و امیدواریم شهرداری زودتر به قول خود در این زمینه عمل کند و این محدوده با کاربری تفریحی و تفرجگاهی به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: این عرصه زیر بار ساخت و ساز و ترافیک نمی رود، شهرداری نیز برای توسعه فضای سبز این محدوده اقدامات خوبی در نظر دارد و مشکل تامین آب برای توسعه فضای سبز نیز از محل تصفیه فاضلاب کشف رود تامین خواهد شد.

وی در باره پروژه گردشگری طرق نیز گفت: براساس گزارش اولیه از این پروژه تخلفاتی در حال شکل گیری بود که در این زمینه به مدیر مجموعه تذکر داده شد و در نشستی با حضور استاندار مطرح گردید و به درخواست استاندار و تعهد مدیر پروژه برای رفع مشکلات، در این زمینه مهلت داده شد و حرکت پروژه متوقف نگردید.

صادقی در باره پرونده رئیس سابق جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز افزود: برای این پرونده قرار تامین منجر به بازداشت صادر شده و تحقیقات و گزارشات تکمیلی در حال انجام است.

وی در خصوص شرکت پدیده نیز بیان کرد: همه طلبکاران پدیده خود را مالک این مجموعه بدانند، قرار نیست یک ریال از سهام به جایی داده شود، بیش از 40 هکتاری که متهم اراضی باغی را به اقامتی تبدیل کرده بود، مجوز نداشت و باید تخریب می‌شد. با پیگیری‌ها این مساله حل شد و بعد از این نیز حمایت‌ها استمرار خواهد داشت.

صادقی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: در مرحله نخست ۱۱ جلسه برای ۲۲ متهم این پرونده در دادگاه ویژه برگزار و تفهیم اتهام صورت گرفت و دوم خرداد ماه نیز متهمان برای ارائه پیشنهادات در زمینه اعاده حقوق مردم مهلت ۱۸ روزه از دادگاه گرفتند.

وی گفت: پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد ولی اقدام خاصی صورت نگرفت لذا دومین مرحله رسیدگی به این پرونده آغاز شد و پس از پایان جلسات برخی متهمان و وکلای آنان مهلتی برای ارائه لوایح آخرین دفاع از دادگاه گرفتند که تعدادی لوایح را ارائه کرده و تعدادی نیز تا پایان هفته جاری لوایح را ارائه خواهند کرد تا دادگاه حکم صادر کند.

صادقی با بیان اینکه هدف نهایی تعیین تکلیف این شرکت است افزود: در این زمینه پیگیری های استاندار برای اخذ منابع دولتی به جایی نرسید و سرمایه گذاران نیز تاکنون برای سرمایه گذاری در این شرکت اعلام آمادگی و مشارکت نکرده اند لذا باید با منابع شرکت آن را احیا نمود.

 

نظر شما