درخشش تنیسورهای آذربایجان‌غربی در مسابقات رده‌های سنی کشور

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۷:۵۰
کد خبر: ۸۶۱۳۴۸
درخشش تنیسورهای آذربایجان‌غربی در مسابقات رده‌های سنی کشور
برگزاری مسابقات تنیس رده های سنی پسران و دختران در تهران برگزار شد که تنیسورهای استان آذربایجان غربی یک عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسابقات رده های سنی تنیس کشور در دو بخش پسران و دختران با حضور 256 تنیسور در تهران برگزار شد که در این رقابت ها تنیسورهای آذربایجان غربی یک عنوان قهرمانی و 2 نایب قهرمانی کسب کردند.

در رقابت های پسران و در رده سنی زیر 10 سال فربد ایمانی تنیسور ارومیه‌ای با برتری برابر آیریک عابدین زاده تنیسور استان تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

در بخش دختران، در رده سنی 14 سال رومینا زینالی تنیسور استان با شکست برابر ماندگار فرزامی از تهران و در رده سنی 10 سال نارین پاشازاده با شکست از فردخت علیمی از قزوین به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

گفتنی است مسابقات تنیس رده های سنی پسران و دختران با حضور تنیسورهایی از استانهای تهران ، البرز ، مازندران ، قم ، ایلام ، آذربایجان شرقی ، کرمانشاه ، آذربایجان غربی ، سمنان ، قزوین ، گیلان ، اصفهان ، خوزستان ، کرمان ، خراسان رضوی ، چهارمحال و بختیاری ، بوشهر و خوزستان در رده‌های سنی زیر 10 ، 12 و 14 سال به مدت یک هفته در تهران برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز