اعضای هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان انتخاب شدند

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۵:۲۶
کد خبر: ۸۶۱۴۵۱
اعضای هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان انتخاب شدند
با برگزاری جلسه مجمع عمومی اتاق تبلیغ خراسان، اعضای هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان از سوی شرکت کنندگان در این مراسم برای مدت یک سال تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،حجت الاسلام حسین عباسی، مسول دبیرخانه اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ..... در مشهد از برگزاری جلسه مجمع عمومی این نهاد و انتخابات هیئت امنا و دبیر اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت:روز گذشته با تشکیل جلسه مجمع عمومی اتاق تبلیغ خراسان در بیت حجت الاسلام والمسلمین رجائی خراسان از پیشکسوتان عرصه تبلیغ خراسان، مراسم انتخاب اعضای هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم قرار بود دبیر اتاق تبلیغ خراسان نیز همزمان با انتخاب هیئت امنای این نهاد توسط اعضا تعیین شود اما با درخواست برخی از اعضا نسبت به اصلاح  سند اساسنامه اتاق تبلیغ خراسان مبنی بر انتخاب دبیر توسط هیئت امنا، این مورد به رای گذاشته شد که با رای اکثریت تصویب گردید و زین پس در سال فقط انتخابات هیئت امنا در مجمع عمومی برگزار می شود و انتخاب دبیر از سوی این هیئت منتخب صورت می گیرد.

مسول دبیرخانه اتاق تبلیغ خراسان گفت: در این دوره از انتخابات برای حضور در هیئت امنا 15 نفر کاندیدا شدند که از این بین 9 نفر با رای بیشتر انتخاب شدند که اسامی آن به ترتیب رای بیشتر از قرار زیر است:

حجج اسلام والمسلمین آقایان بیاتی، مشیری خراسانی، اخلاقی، دهشت، مرویان حسینی،اسدی، عباسی، فردوسی پور، کاظمیان پور، جواهری  و مجیدی که دو نفر آخر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شده اند.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: حجت الاسلام مشیری که سالها با انتخاب اکثریت اعضا عنوان دبیری اتاق تبلیغ خراسان را داشتند و زحمات زیادی را در پیشبرد و تثبیت اتاق تبلیغ خراسان متحمل شدند در سال جاری به دلیل اشتغالات فراوان تبلیغی در عرصه بین‌الملل و تدریس در حوزه و دانشگاه از این عنوان انصراف دادند که این مسولیت را حجت الاسلام بیاتی قبول زحمت کرده و تا زمان برگزاری جلسه هیئت امنا و انتخاب دبیر از سوی آنها بعهده خواهند داشت.

وی در پایان با بیان اینکه اتاق تبلیغ خراسان نهادی مستقل و دغدغه مند در امور تبلیغی و دینی و نیز مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است در جایگاه منتقد نسبت به عملکرد مسؤلان کشوری، به مطالبه گری می پردازد و به حمدالله در انجام وظایف خود توفیقات فراوانی داشته که سبب تثبیت جایگاه و ضرورت وجود آن در بین مردم و جامعه روحانیت و حوزوی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز