۵ مدال سهم وزنه برداران تربت حیدریه در لیگ استان

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۰:۴۲
کد خبر: ۸۶۱۴۸۱
۵ مدال سهم وزنه برداران تربت حیدریه در لیگ استان
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از کسب ۵مدال و جایگاه سوم تیمی این شهرستان در اولین دوره لیگ وزنه برداری استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدحمیدرضا امینی با بیان این خبر اظهار کرد: تیم وزنه برداری تربت حیدریه با هدایت قاسم قائمی طلب در پایان اولین دوره لیگ وزنه برداری بزرگسالان خراسان رضوی که با شرکت ۶۰ ورزشکار به میزبانی قوچان برگزار شد، به ۲نشان طلا و ۳ برنزدست یافت و در بخش تیمی نیز بر سکوی سوم ایستاد.

وی با اشاره به رقابت ورزشکاران در ۱۰ وزن در این مرحله از لیگ خاطر نشان کرد: ابوالفضل باقری در وزن ۵۵کیلوگرم و محمد احسانی وزن ۷۳کیلو دو نماینده طلایی این شهرستان بودند که در جایگاه نخست ایستادند و عباس شجاعی، علی قره بهادری و حسین حاتمیان نیز سه وزنه بردار دیگر تیم تربت حیدریه در اوزان ۶۱، ۹۶ و ۱۰۹ کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم شده و نشان برنز را بدست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز تربت حیدریه با کسب ۲۳۱ امتیاز بعد از تیم های مشهد و قوچان بر سکوی سوم ایستاد.

امینی با اشاره به شرکت شهرستان های تربت حیدریه، مشهد، قوچان، تربت جام، فریمان و سبزوار در این دوره از رقابت ها تصریح کرد: دور دوم لیگ وزنه برداری خراسان رضوی ۶ و ۷ شهریور ماه به میزبانی تربت حیدریه برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز