راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در مناطق محروم

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۹:۰۳
کد خبر: ۸۶۱۵۰۰
راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در مناطق محروم
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از ارائه مجوز راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در مناطق محروم خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه خدمت رسانی به مناطق محروم اظهار داشت: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده را در مناطق محروم با هدف ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج و ایجاد اشتغال در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه وجود خانواده‌های پایدار باید در جامعه مدنظر قرار گیرد چرا که خانواده رکن اصلی جامعه محسوب می‌شود افزود: مشاوره قبل از ازدواج به عنوان مهم ترین نکته ای است که به افراد کمک می کند واقع بینانه به ازدواج نگاه کنند و از هرگونه احساسات غیرعقلانی بپرهیزند چراکه پایه و اساس ازدواج بر مبنای معیار های عقلانی استوار است.
قاسمی تصریح کرد: فارغ التحصیلان رشته روانشناسی و مشاوره در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند جهت دریافت مجوز به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02833570650تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز