عکس بهترین وسیله انتقال پیام احیای دریاچه ارومیه است

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۵:۰۰
کد خبر: ۸۶۱۵۰۴
عکس بهترین وسیله انتقال پیام احیای دریاچه ارومیه است
شهردار ارومیه عکس را بهترین وسیله انتقال پیام احیای دریاچه ارومیه دانست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه در دیدار با شرکت‌ کنندگان اولین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه گفت:ما مرگ دریاچه ارومیه را به همه دنیا اعلام کردیم و حالا که به لطف خدا، دریاچه جانی دوباره گرفته باید این موضوع به تصویر کشیده شود.

وی افزود: این تصاویر می‌تواند اثر ماندگاری باشد چرا که می‌تواند بهترین وسیله برای انتقال پیام احیای دریاچه باشد.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع ارومیه ۲۰۲۰ دنبال توسعه گردشگری هستیم. آذربایجان‌غربی ویژگی‌های خاص خود را دارد. می‌شد غار سهولان، تخت سلیمان و قره‌کلیسا که از آثار طبیعی و تاریخی این استان است و نیاز است که به تصویر کشیده شود.

شهردار ارومیه تصریح کرد: ما آثار زیادی در استان داریم که مغفول و مهجور مانده‌اند. و عکاسان می‌توانند با به تصویر کشیدن این آثار طبیعی و تاریخی، آنها را به همه ایرانی‌ها و غیرایرانی‌ها بشناسانند. هنرمندان ما تنها قشری هستند که می‌توانند این آثار را با چشم هنرمند خود ببینند و به دیگران نشان دهند.

حضرت پور گفت: گردش مالی مشهد و اصفهان ۸ برابر گردش مالی تهران است و این حاکی از پتانسیل بالای توریسم است.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری ما برای اورمیه هم توسعه همین حوزه گردشگری است تا از ظرفیت‌های موجود خود به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

در خاتمه، شهردار اورمیه در راستای مطالبه حاضران این جلسه مبنی بر استقرار سرویس‌های بهداشتی و سطل‌های زباله در مناطق ساحلی دریاچه اورمیه از جمله میانگذر و کاظیم‌خان داشی نیز گفت برغم اینکه این نقاط خارج از محدوده شهری است اما به جهت حرمت این جشنواره شهرداری اورمیه در اسرع وقت در نقاط مذکور، سرویس‌های بهداشتی سیار مستقر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز