مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پرداخت بدهی ۳۴۰ میلیارد ریالی به بیمه سلامت

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۲:۴۲
کد خبر: ۸۶۱۵۴۰
پرداخت بدهی ۳۴۰ میلیارد ریالی به بیمه سلامت
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، مجموع بدهی بیمه سلامت استان طی سال گذشته و سه ماه ابتدای امسال را ۳۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این بدهی به طور کامل پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صفر فرامرزی گفت: این بدهی شامل خدمات و هزینه‌های در مان بیمه شدگان سلامت است که از سوی مؤسسات طرف قرارداد، داروخانه‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ درصد این هرینه ها مربوط به هزینه‌های درمان بیماران خاص است، تصریح کرد: سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال برای خدمات رسانی به بیماران خاص استان هزینه شد.

فرامرزی همچنین از تجمیع خدمات ارائه شده به بیماران دیالیزی در بیمه سلامت خبر داد و گفت: از سال گذشته بیماران دیالیزی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و از ابتدای تیرماه امسال با مراجعه حداقل یک بار در ماه به کارشناسان مربوطه روند درمان و کیفیت خدمات دریافت شده خود را باید گزارش دهند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پرداخت هزینه‌ها از سوی این نهاد به مؤسسات طرف قرارداد به روز است، افزود: بیمه شدگان از بابت کمیت و کیفیت خدمات بیمه سلامت نگرانی نداشته باشند.

۵۸۵ هزار و ۴۰۵ نفر در چهارمحال و بختیاری زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۷۸ هزار نفر در قالب صندوق کارکنان دولت، ۲ هزار نفر در قالب بیمه ایرانیان، ۴۵۰ هزار و ۵۴۸ نفر از بیمه روستاییان و عشایر و ۱۷ هزار نفر در قالب سایر اقشار از خدمات بیمه سلامت در استان بهره مند هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز