رییس پلیس راه استان همدان خبر داد:

دوقلوها زیر چرخ نیسان پدربزرگ!

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۶:۱۰
کد خبر: ۸۶۱۵۶۶
دوقلوها زیر چرخ نیسان پدربزرگ!
رییس پلیس راه استان همدان گفت: راننده یک دستگاه نیسان هنگام ورود به داخل حیاط منزل مسکونی در روستای جعفر آباد نهاوند، نوه های ۲ قلو خود را زیر گرفت که یکی از آنها جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا عزیزی گفت: پدر بزرگ با باز کردن در خانه قصد پارک وسیله نقلیه داخل حیاط منزل مسکونی را داشت که نوه‌های چهار ساله اش با دیدن او، هیجان زده شده و به سمت خودرو می‌روند.

وی بیان کرد: پدربزرگ متوجه حضور نوه‌ها نشده و با سرعت خودرو را به داخل حیاط هدایت می‌کند که در این هنگام این ۲ پسر خردسال زیر چرخ‌های وسیله نقلیه قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با سر و صدا و هیاهوی کودکان پیرمرد متوجه سانحه شده اما در این تصادف دلخراش یکی از نوه‌ها جان باخته و دیگری مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عزیزی از افزایش مرگ کودکان زیر ۱۲ سال در خرداد امسال خبر داد و اضافه کرد: سوانح رانندگی از جاده‌های اصلی به داخل خانه‌ها کشیده شده است و بسیاری از کودکان به علت بی دقتی رانندگان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: خرداد امسال یک کودک در روستای «زاغه» بهار جان باخت همچنین ۲ کودک سرنشین یک دستگاه سواری حامل کالای قاچاق در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: راننده‌ای سوئیچ خودرو خود را در اختیار فرزندش قرار داده که هنگام استارت زدن به علت قرار داشتن خودرو در دنده، وسیله نقلیه به سمت جلو حرکت و جان کودک پنج ساله را می‌گیرد.

وی بیان کرد: هفت کودک خرداد امسال در سوانح رانندگی جان باختند که تمامی این سوانح در جاده‌های فرعی و داخل روستاها رخ داده است.

( این عکس تزیینی است)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز