همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان غربی مرداد ماه برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۹:۱۷
کد خبر: ۸۶۱۹۴۶
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان غربی مرداد ماه برگزار می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که صبح امروز با حضور اعضای این شورا در شهرستان نقده برگزار شد، از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در قالب بین المللی با محوریت اتاق بازرگانی ارومیه در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: ضروری است فرمانداران طرح های سرمایه گذاری خود را برای این همایش آماده کنند.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برای تسریع در انجام امور مربوط به استعلامات و صدور مجوزهای سرمایه گذاری افزود: درصدد هستیم این سامانه را در سطوح بخشداری های استان نیز فعال کنیم.

حسینی ادامه داد: با توجه به اهمیت فضای کسب و کار، عملکرد و فعالیت های فرمانداران در این حوزه ارزیابی و در جلسات شورای اداری استان گزارش آن ارائه می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین از رفع مشکل صدور مجوز احداث گلخانه در استان خبر داد و گفت: بر اساس نامه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور، هیچ محدودیتی برای احداث و توسعه گلخانه ها در استان وجود ندارد و می توانیم از این ظرفیت بعنوان بستری برای توسعه استان استفاده کنیم.

حسینی در ادامه ایجاد 30 دامداری متوسط مقیاس در استان را از برنامه های توسعه ای استان در سال جاری عنوان کرد و گفت: بخشی از تسهیلات ایجاد این دامداری ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین می شود و سرمایه گذاران می توانند درخواست های خود را در این خصوص ارائه کنند.

وی، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان را از دیگر برنامه ها و اولویت های استان در سال رونق تولید عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز