استاندار آذربایجان غربی:

اعتبارات بصورت عادلانه در بین شهرستانها توزیع می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۴:۴۴
کد خبر: ۸۶۱۹۵۰
اعتبارات بصورت عادلانه در بین شهرستانها توزیع می شود
استاندار آذریایجان غربی در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در شهرستان اشنویه برگزار شد، با اشاره به لزوم توزیع عادلانه اعتبارات استان در بین شهرستان ها گفت: از ابتدای حضورم در استان سعی کردیم اعتبارات بصورت عادلانه و در راستای جبران عقب ماندگی های شهرستانها توزیع شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که بعد از ظهر  امروز با حضور اعضای این شورا در شهرستان اشنویه برگزار شد، با تاکید بر حفظ وحدت، همبستگی  بین مردم و مسئولان گفت: در شرایط کنونی تنها راه برون رفت از مشکلات و مقابله با توطئه های دشمنان وحدت و همدلی بین مردم و مسولین است.

شهریاری در ادامه از درآمد 5 هزار میلیارد ریال از محل فروش سهمیه سوخت مرزنشینان  این استان  خبر  داد و افزود: از این میزان یک هزار میلیارد ریال به حساب مرزنشینان و چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به خزانه کشور واریز شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و نگرانی های مردم نیز عنوان کرد: امروزه موضوع فساد و اختلاس‌های اقتصادی اعتماد بین مردم به مسئولان را کمرنگ کرده و نیاز است در این راستا دولت در کنار مردم با مفاسد اقتصادی و اجتماعی مبارزه کرده و اعتماد مردم بیشتر از گذشته احیا شود.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: کشورهای استکباری و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با منابع مالی سعودی ها و اماراتی ها  نقشه‌های زیادی برای فاصله انداختن بین مردم و نظام کشیده‌اند که متاسفانه بعضی‌ها از افراد نیز خواسته یا ناخواسته در داخل کشور همسو با سیاست‌های بیگانگان حرکت می کنند.

شهریاری با تاکید  بر وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسولان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در این برهه زمانی باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کرده و برای سعادت نظام در این شرایط تلاش کنند.

وی با اشاره به رویکرد سیاست‌های استانداری در سال جاری عنوان کرد: توزیع متوازن ثروت در بین شهرستان های مختلف استان و توجه کافی به مناطق کمتر توسعه یافته جزء برنامه‌های اصلی استان در توریع اعتبارات است. 

شهریاری در خصوص مشکل نوسازی و زیرساخت های آموزشی اشنویه نیز بیان کرد: به تناسب کمک های وزارت آموزش و پرورش، استانداری آذربایجان غربی هم به همان اندازه در راستای احداث فضاهای آموزشی اعتبار تخصیص خواهد داد.

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال از منابع ملی و ۲۵ میلیارد ریال از منابع استانداری برای تکمیل پروژه فاضلاب اشنویه،  تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به نوسازی سینما و تکمیل مجتمع فرهنگی اشنویه، اختصاص پنج میلیارد ریال برای ایجاد کتابخانه شهر نالوس، تامین ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای گسترش شهرک صنعتی اشنویه و یک میلیارد ریال نیز برای شهرداری نالوس از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظر شما