رئیس شورا شهر مشهد:

هدف پاسخگویی به مردم و نشاط آفرینی است

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۵:۱۶
کد خبر: ۸۶۲۰۱۱
هدف پاسخگویی به مردم و نشاط آفرینی است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تمام اقدامات مدیریت شهری در این کلانشهر در راستای پاسخگویی به شهروندان و افزایش نشاط و امید در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: به منظور ارتقا سطح امید و افزایش اعتماد در جامعه می‌بایست برای حل مشکلات مردم تلاش کرد لذا بر همین اساس شورای پنجم شهر و مدیریت شهری مشهد به دنبال پاسخگویی به نیاز مردم است و تمام پروژه‌ها در این راستا عملیاتی می‌شود.

وی شهروندان را بهترین قضات برای داوری عملکرد مدیریت شهری توصیف و بیان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف نظیر بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی، سه میلیون و ۶۰۰ متر مربع آسفالت و بازگشایی مسیرهای مختلف در کلانشهر مشهد جز با هدف پاسخگویی به نیاز مردم صورت نگرفته اند. این اقدامات محصول انتخاب تیم جوان و باانگیره در مدیریت شهری، هم افزایی در خراسان رضوی، شورای شهر منسجم و پرتلاش و همراهی و مشارکت مردم است.

رئیس شورای شهر مشهد همچنین بر حمایت از تیم فوتبال پدیده شهر خودرو و لزوم حمایت از ورزش قهرمانی تاکید و بیان کرد: نقش و تأثیر این حوزه در نشاط آفرینی در شهر از مهمترین دلایل چنین حمایتی است. تیم فوتبال مشهدی پدیده شهر خودرو تیمی در مسیر آسیایی شدن می‌باشد و افتخاری برای استان و مشهد است. ورود مدیریت شهری برای حمایت از تیم پدیده شهر خودرو نیز در راستای پاسخ به نیاز شهروندان بوده و دیگر اقدامات مرتبط با این حوزه نیز در راستای امیدآفرینی صورت می‌گیرند.

وی در ادامه به "روز اصناف" اشاره و بیان کرد: اصناف نقش مهمی در اقتصاد شهر دارند و در حوزه اشتغال متکی به خود هستند. تعاملات خوبی بین مدیریت شهری و جامعه اصناف مشهد وجود دارد.

حیدری همچنین با اشاره به پیش رو بودن "روز جهانی مبارزه با مواد مخدر" گفت: به دلیل همجواری با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر آسیب‌های زیادی به ما وارد شده بطوری که تا ۶۰ درصد آسیب‌های اجتماعی در کشور به موضوع مواد مخدر ارتباط دارد.

وی افزود: تا زمانی که تقاضای مواد مخدر وجود داشته باشد عرضه آن وجود نخواهد داشت لذا باید تقاضا کاهش یابد. در مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر مشهد در این خصوص به دستگاههای مرتبط کمک کرده و می‌کنیم اما باید اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیز برای کاهش مصرف مواد مخدر مدنظر باشد.

 

نظر شما