معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد:

بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل تا ابتدای مهرماه

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۷:۳۷
کد خبر: ۸۶۲۰۲۶
بازسازی  مدارس آسیب دیده از سیل تا ابتدای مهرماه
داریوش ورناصری بابیان اینکه فضاهای آموزشی لرستان در گذشته دارای مشکلات فراوانی بوده است گفت:متاسفانه با وقوع سیل اخیر این مشکلات فزاینده شده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ورناصری که  در مراسم  تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس استان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: بازسازی  مدارس آسیب دیده از سیل تا ابتدای مهرماه ، جمع آوری بخاری های غیر استاندارد و جمع آوری مدارس خشتی و گلی از الویت های مدیرکل جدید نوسازی لرستان است.

او با بیان اینکه فضاهای آموزشی تخریب شده در سیل اخیر باید در ابتدای سال تحصیلی آماده شوند،افزود:چون سیل اخیر  لرستان را تحت تاثیر قرار داده بود و این استان را  در یک شرایط بسیار خاص قرار داد در این راستا اعتبارات مناسبی برای تحقق این مهم در نظر گرفته شده است.

ورناصری با بیان اینکه 25 هزار کلاس درس در سطح کشور از بخاری نفتی غیراستاندارد استفاده می کنند، تصریح کرد: در لرستان حدود 3 هزار کلاس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند در حالی که این مناطق گاز وجوددارد.

اوبا اشاره به لزوم  جمع آوری مدارس خشتی و گلی و مدارس سنگی به عنوان  یکی دیگر اولویت‌های کاری دردستگاه نوسازی  لرستان ،خاطر نشان کرد: ، همچنین پروژه‌های نیمه تمام دولتی و خیری از دیگر اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس خواهدبود.

 

نظر شما