رئیس دانشگاه لرستان:

از گسترش همکاریهای مشترک با دانشگاههای کشورهای اسلامی استقبال می کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۶:۱۰
کد خبر: ۸۶۲۰۳۱
از گسترش  همکاریهای مشترک با دانشگاههای کشورهای اسلامی استقبال می کنیم
خسرو عزیزی گفت: برای همه ما، شهید چمران، الگوی کامل تعهد و تخصص است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزی در مراسم بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی که به مناسبت ایام شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید و با حضور محسن پاک آیین، معاون بین الملل مؤسسه پژوهشی _ فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری) برگزار شد، اظهار کرد:تعهد و تخصص، دو بال رشد و تعالی انسان و جامعه هستند و خصوصیات و ویژگیهای برجسته شهید چمران، تجلی واقعی تعهد و تخصص است.

اوافزود:حضرت امام (ره) فرمودند دانشگاه مبدأ همه تحولات است و براین اساس، ما دانشگاهیان باید تلاش کنیم براساس توجه به چالشها و نیازهای جامعه و براساس چارچوبهای دینی، گامهای اثربخشی در راستای رفع مشکلات جامعه برداریم.

عزیزی تصریح کرد:  از گسترش دیپلماسی بین المللی علمی، به ویژه گسترش همکاریهای مشترک با دانشگاههای کشورهای اسلامی استقبال می کنیم و در این راستا، تفاهم نامه های متعددی بین دانشگاه لرستان و دانشگاههای سایر کشورها از جمله کشورهای اسلامی منعقد شده است.

او گفت: رسالت دانشگاه این است که برای رفع چالشها و مشکلات جامعه تلاش کند؛ برای مثال، در بحران سیل اخیر استان لرستان، همه دانشگاهیان استان لرستان از جمله پژوهشگران و محققان دانشگاه لرستان، اقدامات خوب علمی در راستای علت شناسی سیل و ارائه راهکارها، ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز