افتتاح مدرسه فوتبال نونهالان جوانرود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۰:۳۸
کد خبر: ۸۶۲۱۵۱
افتتاح مدرسه فوتبال نونهالان جوانرود
مدرسه فوتبال، نونهالان شهرستان جوانرود روز دوشنبه با حضور فرماندار، مسئولان ورزشی و خانواده های نونهالان در زمین چمن این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

  به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار جوانرود در آئین افتتاح این مدرسه فوتبال بر ضرورت توجه ویژه به ورزش در همه رشته‌ها در راستای شکوفایی استعدادهای بالقوه به بالفعل در این شهرستان تاکید کرد.

رستگار یوسفی، نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و افزود: توسعه برنامه ورزشی در شهرستان جوانرود بیش از پیش باید توسعه یابد.

محمد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرود نیز گفت: ۲۳۰ نونهال به مدت ۲ ماه زیرنظر مربیان مجرب آموزش‌های اولیه مهارتی تکنیک و تاکتیک و فنون فوتبال را در این مدرسه فرا می‌گیرند.

 محمدی گفت: سال گذشته به دلیل مشکلات زمین چمن مدرسه فوتبال در سرسراهای ورزشی فعالیت داشته است اما امسال با پیگیری های صورت گرفته زمین چمن این شهرستان آماده بهره برداری و مدرسه فوتبال در آن فعالیت خود آغاز خواهد کرد.

او با اشاره به استعدادهای ورزشی شهرستان جوانرود در رشته فوتبال اظهار داشت: سال گذشته ۶ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

همچنین گفتنی است با پیگیری و مساعدت یوسفی فرماندار جوانرود مقداری اقلام ورزشی در این مراسم به مدرسه فوتبال این شهرستان اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز