مالک باشگاه شهر خودرو خراسان:

در مشهد احساس غربت ندارم

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹:۳۶
کد خبر: ۸۶۲۲۸۷
در مشهد احساس غربت ندارم
مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: روزی که به مشهد آمدم از مشهد می‌ترسیدم و فکر می‌کردم این‌جا خیلی تنها باشم، اما رفتار برادرانه شورای شهر و مدیریت شهری در مشهد باعث شد تا احساس غربت نداشته‌باشم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرهاد حمیداوی با حضور در شصت‌وسومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی که ظهر امروز در تالار شهر برگزار شد، با تقدیر از همراهی و کمک‌های شهرداری و شورای شهر به باشگاه شهرخودرو خراسان، اظهار کرد: روزی که به مشهد آمدم از مشهد می‌ترسیدم و فکر می‌کردم این‌جا خیلی تنها باشم. خوشبختانه در حال حاضر حس خیلی خوبی دارم و به لطف کمک‌های برادرانه شورای شهر، شهردار و همه عزیزان، هیچ وقت در مشهد حس غربت نکردم.

وی ادامه داد: گرچه ساکن تهرانم اما اصالتا آبادانی هستم. از سال 69 در فوتبال دستی بر آتش داشتم و امروز هم افتخار دارم در شهر امام رضا (ع) به مردم خدمت می‌کنم و قدمی در راستای شادی مردم مشهد برمی‌داریم. همین که یک تیم فوتبال از خراسان برای اولین بار آسیایی شده بزرگ‌ترین افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه «اگر شورای شهر نبود، ما امروز اینجا نبودیم»، خاطرنشان کرد: اگر شهرداری نبود، بدون شک این تیم این شرایط را نداشت. افرادی که از اول همراه ما بودند در حق من و تیم شهرخودرو و تمام مردم خراسان برادری کردند و بر این اساس به عنوان نفر اول مجموعه قدردان تمام زحمات و برادری‌های شما هستم.

مالک باشگاه شهر خودرو اضافه کرد: برخی می گفتند حمایت یعنی اینکه پول بگیرید، اما من گفتم حمایت یعنی اینکه کنار ما باشید و شورای شهر و شهرداری و شهرآرا حمایت را برای ما تمام کردند. از همه می‌خواهیم در کنار مجموعه ما حضور داشته‌باشند.

 

نظر شما